Day 0,5

2009.05.08. 02:02

Délutám 30 nemfogadott hívás és legalább annyi sms után hazaérten kis lakásomba, azzal a parával hogy bármikor csörög a kaputelefon mert beszélni akar velem az ex. Hála az Úrnak a telót kikötöttem így részesülhettem 1 óra pihenőben úgy öltönyben ahogy hazavetett a sors. Amikor felébredtem természetesen az smsekből már tudtam mekkora egy tróger mocskos állat vagyok aki most is csak a pinát hajtja. De ha már ennek lettem kikiáltva, hívtam A-t hogy induljunk a pálinka fesztiválra. A fesztivál nem hazudtolta meg magát, sikerült jó hangulatba kerülni, mikörben az smsek már arról értekeztek hogy biztos egy régi szerelem miatt dobtam az exet és mekkora egy köcsög vagyok. Nos hogy megfeleljek az elvárásoknak el is határoztam, ma csajozni fogok. Letipegtünk a szokásos helyre, ahok annyi kapás volt hogy nagy zavaromban haza is jöttem, szokás szerint profi módon. Azért annak a vörös toppos szőkének köszönöm hogy mosolyt csalt az arcomra ebben a válságos időben.

A bejegyzés trackback címe:

https://napipara.blog.hu/api/trackback/id/tr281109194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása