Depi

2009.06.10. 02:46

Nyaralni voltam. Pihenni, kikapcsolódni. Hogy végre eltereljem a gondolataim. De egy hét után a tengeren, rosszabb állapotban vagyok mint voltam. Mintha a tenger hullámai a lelkemben is csak felkavarták volna a dolgokat. Semmi nem úgy megy ahogy elterveztem, sőt minden csak rosszabb lesz és ami a legfélelmetesebb, hogy kilátásom sincs hogy forduljanak a dolgok. Nincsenek már céljaim, az egyik nap megy a másik után. Hétköznap a hétvégét várom, hétvégén a hétfőt. Szaladnak a napok, csak egy állandó az üresség. Már mindenki házas körülöttem s születnek sorra a babák. Én pedig itt vagyok egy kurva aranyhallal, egyedül ebben a rohadt városban. Holnap munka, felmondok. Elég volt ebből a szarból!

www.youtube.com/watch

A bejegyzés trackback címe:

https://napipara.blog.hu/api/trackback/id/tr771175931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása