Másnaposan

2009.05.09. 01:16

A tegnapi pálinkakóstolás megtette a magáét, rettenetes fejfájással emlékeztetett az estére. Természetsen reggel megint telefoncsörgésre kellett ébrednem, a 10.-nél már elszakadt a cérna és a kocsiban ordibáltam egy sort. Egyszerűen tehetetlen vagyok vele. Nem érti meg, hogy ennek a viselkedésnek semmi értelme. Teljesen magába fordul, elhanyagolja és rombolja magát és csak rajtam gondolkodik. Már munkába sem jár be. Hova lett az a mosolygós vagány csaj, aki mindenkinél jobban tudta mi az útja és, hogyan érheti el azt amit akar. Csak az erőszakosság jön tőle, akkor is ha belepusztul. Ha nem szerezhet meg szép szóval, akkor mocskolódik, fenyeget, majd zsarol. Nem értem mit gondol, azok után ahogy viselkedett velem és a környezetemmel, hogyan tudnám én őt felvállalni? Mindig mondtam neki, hogy a tetteinek és szavainak következményei vannak, amiért vállalni kell a felelősséget.

Pedig szépen indult.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napipara.blog.hu/api/trackback/id/tr521110920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása