ÚJ ÉV 2010 01 03

2010.01.13. 10:36

Sütöttem, főztem, a trógerek mindent megettek és 4ig maradtak, jó buli volt. A éjféli tüzijátékkal a teraszon jól beégtem, minden második rakéta besült, ami nem kevés viccelődésre adott okot az enyhén spicces haveroknak. Ennek köszönhetően az új év továbbra is tüsszögve indult, a buli romjait még másodikán is takaríthattam és mivel a Forbes magazin új évi számában továbbra sem találtam meg magam, így ezt az évet is munkával kezdtem.

A bejegyzés trackback címe:

https://napipara.blog.hu/api/trackback/id/tr331668777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása